} simpLe as Me: pesta Buku antarabangsa pwtC

Wednesday, April 27, 2011

pesta Buku antarabangsa pwtC

entry kaLi ni aku nk cte saL
PESTA BUKU ANTARABANGSA<==klick sini kaLU xpernah dengar..
tp pehaL lak ade pic katoN kat atas nie?ha!act,nak cakap...
cam muka aku kan2?hehe!


dah2,nie aku nak cte ckit pe yg ader kat situ...

yg paLing banyak aku jumpa semestinya buku!gle kentang la banyaknye....

kaLu aku la kan,,,,

seumur hidup aku xbeh baca semua buku kat situ...

(buku kat library pown haram satu sem satu je yg ko pinjam)

tp aku respek gak la org mesia nie....

membaca amalan mulia la katekan...

orang ramai cam pe je lagi....

2 aku g ari rabu aka ari keje..

kaLu ari minggu 2,cam sardin dah aku rase....


ap yang aku beLi kat sana??

name pown pesta buku.....

semestinya lah aku beLi baju....hehehe!

aku serang gempakstarz nye tempat lah pe lagi!

baju2 2 murah 5ringgit ok?ok la kan....totaL rm40.....

er....2 pasang lah!

1 utk aku, 1 utk mrs fiQ la kan...sape lagi........


tp macam xsedap lak kan beLi baju ja.....

g bo0k fair p beLi baju ja...bgus2!sape ajaQ?

s0o0o...nak cukup syarat aku g la beLi buku....

er...senang sebot komik la..haha!


komik pa??le.gardenie la wei!!gempak kot komik nie...aku suka wut..?

jiwang eyh?haha!ok la..ne da jiwang sgt...

act kartun nie lukisan dye lawa,cun,coMeL wei..ahaha!

dan......ben lukis pLak..lawa kot dye lukis...

ahhaha!dye lukis muka aku cam yg kat atas sekali entry nie..hehhe!

tgk la koleksi2 buku tersebot~



ok,nie yg 1st...pic atas nie kiwi namenye..watak dye kejap ja tp penting sgt2~


watak nie pLak nakaL2 cikit.Name dye lemon.kira watak jahat la..komik nie part 2


watak nie aku suka!appLe namenye!haha!yg nie pLak part 3


ok3,nie komik yg terakhir...watak atas nie fiQ namenye aka orange.hehe!watak utama yang selalu ditimpa baLa2~

ok2....dah2 cte saL komik 2.aku nk cte saL noveL plak..
aku nie bukan lah kaki noveL sgt...
tp aku nie pminat penuLisan siti rosmizah?
xkenai???
korang bukan pembaca noveL yg sejati lah kaLu xkenaL dye nie...
act aku cari gak publisher dye...

tp xjumpa...
aku ingatkan ader la buku terbaru dari dye...
buku2 yg dye tuLeh sume aku baca...
ha tgk pic2 bawah nie~




eyh??ader yang baru lah!haha!act noveL tujuh hari mencintaiku 2 noveL terbaru dye...heehehe!aku baru taw selepas aku dah baLik..
hampeh sungguh!
2 pown pejaL yg cakap kat aku.....
cek2 tgk harga dye 32.0o tuh!mahainya....
rupa2nya ader 1050 page....2 dye!!!
haha!so...esok jumaat kan?aku nk pi beLi..ader dscount 20%!
murah2!
laaagipown,mane taw jumpa artis kan2?

ARTIS??

nah tgk pic bawah nie ha!!shiLa oiam da...


yg nie bukan mrs fiQ ok~haha!mrs fiQ yg ini==>ct fairus

ha cukup la aku nak mepek.....korang baca dak nie aku merepek xtentu haLa?haha!mestiLah baca kan2?

p/s: kawan2 semua banyak ke borong buku??hehe!enjoy ur reading....da..

6 comments:

Rafidah Farhana said...

saya dah baca komik2 tu.serius best.
kasik bintang sama dia. tapi novel siti rosmizah tu baru baca andai itu takdirnya je.tapi sentappp!
hihihi :)

Fairus Ibrahim said...

ouh crop gamba nua .
sampai hati .
nak famous sorang2 ja . ish tamak toL . haha !

btw , thanx ! :))
nnt beLi la lg sampai kering poket . haha . ;DD

nuanza said...

akak nk g esok pwtc..x sabar rasanya

cikgu fiQ said...

yeah!!rini serang pwtc lagi!!!

Izzuddin Fauzi said...

Ok, ak nak g jugak... Tp x dpt.. :(

myetech9[dot]com @ Enchik Nine

cikgu fiQ said...

nak wat camne bro....huhu

Template by:

Free Blog Templates