} simpLe as Me: eXam TITAS

Friday, April 22, 2011

eXam TITAS


2 dye!!!mggu depan test sampai 3 tapi wat riLex lagi~~~~~~~
TITAS??
harem aku xstudy pa lagi...seb bek aku rajin...
aku slalu wat nota dye..
xcye mai tgk sini...
ha kan aku ckp aku nie rajin saLin nota.hahah!

yg paling aku cuak titas ni la....
byk dowh nak kena baca...sape lah wajibkan subjek nie kan2?
xbek merungut2 tau....
jgn jadi cam mamat mata sepet nie ha...haha!

aku nie stok merapu ja.....
aiy0oo0o!baca dak gak lagi...
tya sal isLam hadhari,mmg faiL wei....
harem satu apa pown aku xtau nie...
yg aku taw satu mesia!
ha nie 1 lagi aku nk angin,
tukaQ menteri ja mesti ka tukaQ sume...?
sal ISLam hadari mmg aku xpnh dgQ lgsg sgt dah....
2 la pasai aku amik xtaw ja...
alasan maLeh nak bCa...

mesti korang nak ckp,
dari ko mepek kat bLog nie, bek ko study..
sape ckp aku xstudy??
aku ngah study la nie....teknologi dah bekembg,,
maklumat dalam tenet bLambak pe....
sekaLi lagi alasan nak menghadap laptop 25jam...

korg taw x....?
act aku bukan xnak baca...
juz aku xsuka sgt dgn sistem pembelajaran kat mesia nie.
awat kaLu nk peksa, baru nk study...
kaLu tyme peksa org 2 demam ka,ha camne3?
beh trus mase depan dye~~
mmg kaLu exam mai ja,aku demam.

1 lagi aku nak ckp, puLun sgt study watpe....
jawapan dah terang2 ader...
xcye?
aku comperm kaLu peksa mesti ade hurup a sampai z, nombor 0 sampai 9,
tinggal nk susun ja...xkan susun2 hurup pun xeti?
dari tadika lagi dah belajar kan2?
kaLu ader sokLan soh lukis2, ignore je...
pasaipa?
2 sume subjektif ja markah dye....bodek2 lect dapat la xtra marks kan2?

laz2, sume yg pulun study 2 jgn ingat peksa dunia ja.,..
pelsa akhirat kan ader...
jgn sampai smbyg jumaat pun tinggaL,,
er.....2 aku -.-"
aku tertidoQ ma...sekali ja kira haLaL lah.
aku topup dah sembayang zohor tadi...

sudah2,maLeh aku nak membebeL dah.
studynye dak gak.hahah!
ok semua,see u so0o0on

p;s: dah baca foLLow2 lah ye?

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates