} simpLe as Me: contest laaagi...

Saturday, April 23, 2011

contest laaagi...



nie contest act.........contest pe ntah!hahaha! mai cLick sini===> menang bmw 5-S

er......dapat topup ceLcom ok?haha!
nak wat camne ntah contest nie....
kena jawab sokLan ye?
knp dye sweet sgt?
1. dah dye sweet..
2. dye manis..
3. dye baik..
4. dye syg aku..
5. dye sangaaaaat syg aku...

ok,dah cukup~~~
ap?nak pic??amik2!







er.....xbeh lagi?
nak kena tag org pLak??
iskh2!
my gurLpren, akak angkat aku, minah IPG<==banyak mulut..

ha!dah setLe kan2?ahahha!

p/s:aku tau aku menang,bg adiah pat!

5 comments:

I do I need Iman said...

hahahhah xleh bla lah ko.;p
tapi cntekr gmbar tue. sempoi.
alaaa nanty aku bgtaw menang x. wakakka lawak ;) mkaseh bro join.! ;p

ade mase aku promote.! smapi jmpe kembar aku! aku tntut!

cikgu fiQ said...

mmg comperm2 aku menang!!

mcm ni lah said...

adoiii lagu ape tu ?,. tak best nyee,. keh keh keh keh salam singgah dan ziarah

schueism said...

gua x men cintan

cikgu fiQ said...

haha!sukati lu la wei..uhuhu!

Template by:

Free Blog Templates