} simpLe as Me

Friday, April 15, 2011



hurm..............................berjumpa kembaLi~*xbersemangat
deMam2...dan demam....
knpla demam mai menyerang aku.kaLu xcuKup seminggu,mmg xsah kan?kan?
dah la malas g kLinik..bygkan la kaLu g kLinik.....tunggu ke main lame, jumpanye jap ja.cek cam xcek pLak 2.aish!
last2 aku g je la KLinik swasta..ikot ati mmg xnk p.
msti mahaL lah.
mmandangkan aku dah separuh mati pg tdi, aku ajak la topek temankan.tQ2~...
meLayang gak rm40..baru ubat ja~teksi2?
comperm kena makan ubt bg sembuh gak la...
nway trimas kepada semua2 yang mengambiL berat tentang aku nie.
beLi makan, bg ubat,datang meLawat,doakan aku cepat sembuh,
trima kasihlah~~~~~~~~~~~~~~~

sabtu dan ahad ada keLaz ganti*so..........
aku ad MC sampai isnin....tp exam dah dekat dah........p jela..tgk duLu la sok camne.
aku ok aku p la..lalala

dah2,aku nk tido.aku xsihat lagi nie...


ad kena mngena gak ka?

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates