} simpLe as Me: Maharaja Lawak Minggu 3

Wednesday, April 20, 2011

Maharaja Lawak Minggu 3




Buat Tu Buat Ni
itu yang aku dengar
tiap2x hari sejak aku di sini
waiter,cashier,cleaner, costumer
semuanya aku 2x

amek anak kau dari sekolah pun kerja aku,
lepas tu nak kena hantar pulak dia pergi mengaji
dekat kg baru

aku buat semua for u
aku kerja semua for u
aku jadi bapuk for u

nasiblah aku ini
makan tido kerja kat sini
kalo tak dah lama
ku bakar kedai nie

roslan kadir kena buang
sebab dorang curi pencungkil gigi
bos jahat 2x
itulah panggilan
yg patut ku bagi 2x

dahlah gaji aku sikit
itupun kau tak pernah nak bagi
ikut hati aku
orang macam kau nie dah lama
aku aku aku bagi kaki


3 comments:

myhardday said...

lawak!!..
kalau nabil memang lawak..
jozan pun lawak juga =)

alinac lover said...

ngee suka nabil!

cikgu fiQ said...

nabiL lawok!haha!

Template by:

Free Blog Templates