} simpLe as Me: Contest : Gambar DesktOp Lappy !

Friday, April 29, 2011

Contest : Gambar DesktOp Lappy !

aku mmg cari contest2 yg senang je..haha!

mai singgah2 duLu contest dye ==> hadiah kereta ferrari merah
er...

ok2,nie pic dekstop aku...
lalala~~


Syarat nak jOin mudah je.
1. Letak header blOg nie ( cOpy kat atas blOg nih,aku malas nak cOpy dah ) dan link kan ke blOg ini.
2. Buat 1 entry nape kOwg pakai gambar tersebut sebagai desktOp backgrOund lappy or cOmputer kOwg. Tak kesah lah gambar apa pOn. Jgn gambar bOgel sudah ;)
3. Jgn lupa print screen desktOp kOwg. Kalau tak taw nak print screen bOleh tgk tutOrial nie.
4. Pemenang akan di pilih berdasarkan gambar desktOp yg paling sempOi dan kemas susunan icOn/gadgetnya.
5. Hadiah? Akan diberitahu kemudian. Masih dlm cadangan.
6. Tamat : 14-05-2011.
7. Tag 2 owg blOgger lain sahaja!


aku nk tag mereka ini....
1. siti fairus aka gf aku
2. taufiQ jamaL aka kawan aku

haha!ok2,act,aku nk menang!jujur gLe aku nie,,,,ala.......................dah masuk bertanding mstilah nk menang kan2?

4 comments:

Falling . said...

sweet cple lorh ;p

tq join ea..

Noor Fatin said...

cantiknya desktop!! hehehe gudluck ye

hamzah ian said...

comey2

cikgu fiQ said...

haha!thanx2,agak2 ley menang x?

Template by:

Free Blog Templates