} simpLe as Me: sedetik lebih

Saturday, February 26, 2011

sedetik lebih

Setiap nafas yang dihembus

Setiap degupan jantung

Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan

Dalam tidur dan khayalan

Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang

Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu

Kerana kau beri erti hidup

Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan

Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia

Asal masih adanya kamu


act,xda la nak ckp sampai dgQ lagu nie tiap2 mase.

nway,aku taw lagu nie lame dah...

tertark sebab g karok dgN azim semaLam....(weLL...dak koir mmg sedap soranya(aku ex koir ok?))

haahh!kaLu nk taw,aku bLambak kot lagu anuar zaiN,,

er..aku bukan fanatik ma.....terajiN nak dowNloaD 2...

nk masukkaN vdeo dye,cam xraJin pLak...alaaaa...

g bukak utube,layan sendiri ok?


p/s:lebey xpa,kuang jgN~~


1 comments:

Ahmad Azim Asri said...

so maknanyer ko suke lagu 2 sbb aku la???hahahaha....tq...suara aku mmg wat org cair punn..haha...fiq,cinta kristal ko terbaik k...

Template by:

Free Blog Templates