} simpLe as Me: aDa apa dgN teKnoLogi?

Sunday, February 6, 2011

aDa apa dgN teKnoLogi?

entry kaLi nie agak merapu gak,,
sebabnye aku xda idea suda~~
yg sebeLum nie pown aku dah merapu abeh,
ok3,,

act aku nak cte saL teknologi yg aku ade dan yaNg aku nak,,
ala......cam impiaN gitu.
tp xbesaQ pown impian ku ini,,,ehhehe~

1st2,semestinYa hanset..yg nie act pntg gak..ley2 msg mRs.fiQ aku...



ha!nie hanset ala2 baLing anjing cikit laH,anywaY,nie juz utk msg2,coL2 member2.....tetapi!hanset nie suda losak~sudah xbLey coL da......sedeY2~

yg nie lak hp aku gak.tp yg nie biL da.....juz utk mRs.fiQ ja.....slaen i2,ley men game ma....ader PES n fifa manager...


nie bkan hanset aku,n bukan hanset impian aku.sebab aku xda nafsu skang nk beLi hanset. juz sekadaR pomot hanset kawan aku, k**m*n dengaN t**ek,,hahahah!


kaLu dgQ lagu plak,mp3 nie la jdi pneman aku...nak ckp ak xminat dengan teknologi yg dahsat2,bukan xda....tp aku xtaw da....hahaha!lmbab cikit pasaL teknologi mp3 nie.yg penting,,,murah!


yaNg bawah nie sume yg aku nk ada...hanya mase yg tentukan...hahaah!aku akaN pastikaN aku ader benda nie nt...hehehehe!


pspgopsp30o0

soNy vaio


tp,,,
ipaD?blaCkberry?huhuhuh....
aku rase cam xperLu sgt kot.
aku nie bukan eti sgt guna benda aLah 2....
tunggu kawen nt laH baru aku nk beLi,,gagagaga!

p/s: aku masiH beLum menjadi hamba teKnologi~~


0 comments:

Template by:

Free Blog Templates