} simpLe as Me: pesta Buku antarabangsa pwtC part2-bertemu noveLis yang diminati..

Monday, May 2, 2011

pesta Buku antarabangsa pwtC part2-bertemu noveLis yang diminati..

hari nie speciaL sikit la kan2?
sebabnya aku skang otw nak baca buku yg baru dibeLi...buku pe??
ala..besa2 ja..buku 7hari mencintaiku nurkiLan siti rosmizah
ha nie mai tgk camne buku dye,,

ha,ni lah noveL dye yg latest!!


ok,b4 pape kan,kite tgk cikit sape la penuLis dye nie ha.....


Kenali Penulis

Siti Rosmizah Binti Semail anak kelahiran Kuala Lumpur dan berkerjaya sebagai seorang peguam mula berkecimpung dalam bidang penulisan pada tahun 2008 menerusi Novel sulungnya Andai Itu Takdirnya yang di terbitkan oleh Buku Prima pada April, 2008. Sentuhan pertama beliau ini telah mendapat sambutan yang begitu hebat sekali dan sekaligus menobatkan dirinya sebagai pemenang Anugerah Buku Pilihan Pembaca Popular-Berita Harian 2009, kategori Fiksyen Bahasa Melayu. Novel yang terhasil melalui ilham di dalam mimpi ini telah membuka ruang hatinya untuk terus bertamu di dalam bidang penulisan ini.

Bulan Mac, 2009 Novel ke-2 beliau Cinta kau dan Aku, terbitan Buku Prima berada di pasaran. Dan sekali lagi hasil sentuhan Siti Rosmizah dapat di terima oleh pembaca-pembaca di luar sana. Buktinya, dalam tempoh setahun novel tersebut telah di ulang cetak sebanyak 6 kali. Bertitik tolak dari kejayaan kedua-dua novel beliau yang terdahulu, telah membakar semangat Siti Rosmizah untuk terus menghasilkan karya yang terbaik buat tatapan peminat-peminat beliau yang tidak pernah jemu dan berhenti memberikan dorongan dan sokongan.

Kini Novel Ke-3 beliau Lafazkan Kalimah Cintamu terbitan syarikatnya sendiri SR Publication, kembali menemui peminat dan telah pun berada di pasaran. Janji Siti Rosmizah pada peminat-peminatnya, “Saya menulis kerana anda tanpa anda tidak mungkin akan ada karya Siti Rosmizah, andalah sumber inspirasi saya, saya akan sentiasa berusaha membuat karya yang terbaik untuk anda semua”. Karya ke-3 beliau ini dihasilkan atas permintaan peminat-peminatnya, harapannya semoga pembaca-pembaca di luar sana akan berpuas hati dengan hasil sentuhannya ini.


ok2,thanx 2 sR production as da information....
ok2,cukup la 2 mukkadimah nye.....

act,aku nk cte saL noveL latest dye....

ap??ader yg baru??! <==bg yang baru taw la.....

kaLu nk taw,siLa la tgk aku nye
entry yg lepas.......

ok2,cte banyak pown xguna la.....bek korg g kedai buku popular,korg baca sendiri.....

yg aku nk cte,,,ari jumat lepas aka 3hari sebelum pesta buku antarabangsa nie abeh,

aku berkesempatan bertemu dengan siti rosmizah.

apa????siti rosmizah?? er...sape xkenai angkat tgn!!
yg xkenai 2 bukan pembaca noveL yg sejati....hehehe!
(noveL dye ==> andai itu takdirnya,cinta kau dan aku, lafazkan kalimah cintamu dan 7hari mencintaiku..)


lupakan bagi yg xkenai ku..yg kenai 2 aku nk bg hampa jeLez cikit la...

cikit ja xbanyak..haha!

mai kite tgk ap yg ak dijeLezkan sgt 2..


yang nie la siti rosmizah..hehe!kenai2??bergambar dgn noveL terbaru dia..

tgk cikit pe dye tuLeh kat buku 2...haha!ader tndatgn ok?saLam kasih lagi tuh.hoho0o0!

ha 2 je lah yg aku nak sampaikan untuk hari ini... enjoy ur reading ye?

p/s: tergetaQ jumpa siti rosmizah~~goyang kaki kot,,


4 comments:

Fairus Ibrahim said...

ok xpayah nak beh sgt lah . gRrrrRRr ! ! ;((

Dayana AZ said...

fuyoo :) rajinnye baca novel hehe..

cikgu fiQ said...

haha!fanatik ok?hehe

cikgu fiQ said...

haha!fanatik ok?hehe

Template by:

Free Blog Templates