} simpLe as Me: contest potretkan aku

Tuesday, May 3, 2011

contest potretkan aku

ha nie lah contest aku yg terkini...
mai2 tgk contest nie ha...

siLa click sini===>
potret aku

cara dia senang ja pown...

muLa2,tuLEh la sebab kenapa nk join kan2?

ala...senang ja..

pertama2nya,aku tgh sengkek gile xda duet nak topup..haha!

alasan yg sememangnya jujur dari aku nie...asyik credit advance ja~~


2nd,sebab aku nak tgk muka kacak aku nie di potretkan,haha!

ala...bukan slalu aku nk puji diri kan2?

meh2 tgk pic mane yg aku pilih....


amacam?ader brani potretkan gambaQ aku nie?haha!

nway...kaLu menangla kan,,ignore kn background tersebut..

letak la kat paris ka,burj kat dubai 2 ka..hehe!

sukahati aku ja kan2?


ok2,next aku kena tagkan kat kawan2 aku yang lain...

so...piliHan aku..


1. mrs fai
2. taufiQ jaMaL
3. schu

p/s: harap2 la menang topup tersebut~~~

4 comments:

Azmie said...

haha~~ penyertaan diterima.. tQ sbb join GA neh.. ada rezeki x kemana.. gud luck ye.. =)

Fairus Ibrahim said...

abg nie hensem lah.huhu

Fairus Ibrahim said...

ad yg nak mkn penyipak ni . . . suka2 hati je hack org wey ! eiiiii ! !! ! ;((

kemboja said...

hi, salam kenal.. dtg dr blog kontes

Template by:

Free Blog Templates