} simpLe as Me: kembaQ yg kedua........

Friday, July 29, 2011

kembaQ yg kedua........

haL0o0o!xoxo semua!arini aku nak cte something cikit...
eh?cerita kew?lebey kuang la.....
ha!korg kenai sama itu paizaL tahir?
ala....superman mesia 2~
comperm2 korg kenai la....
rini aku nk tunjuk skiLL nak jadi superman..
tp bukan tutoriaL ma....tunjuk je ler,,,

ha!ni la paizaL tahir 2...
kenai kan styLe2 dye nie...
dgn baju supermann2 dye ni....
tp bukan dye sorang je...
aku pown bLey la wat styLe gini...
xcye?meh usha duLu pic aku nie ha...


pergH!nie aku la nie...
hensem,macho,kacak gitu kan2?
haha!ok2,xnak riak dah....
daLam sekeliP mata,aku berubah!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tara!!!
fiQrie ahMad versi paizaL tahir!!
haha!KELAKAR kan2?
ok2....
2 je la aku nk tunjuk..
untuk kepuasan maksima,
kite usha pic bawah nie pLak...



oyeah!jom cari perbezaaN!
dah macam kembaQ dah kami nie.huhu!
ok2,XOx0!hehe~

p/s:gf aku nk aku styLe cam paizaL tahir....harapan...haha!

4 comments:

Aimifiqa said...

pergh! kembaq faizal tahir woo. wah. lagu 6ixth sense la~

arituarini said...

cuak aku bro...

ayuni said...

hahaha..eh..
gambar bawah tu.. sekali imbas mcm faizal tahir. erm

Ary ariasputera said...

huhuhu... terbaeeekkk..

Template by:

Free Blog Templates