} simpLe as Me: Segmen Promote Blog

Monday, July 11, 2011

Segmen Promote Blog


dah lame xmasuk segmen@contest an2?
besa la....masuk ja mesti xmenang pape.hehe!
kaLi nie segmen mudah jew~
saje2 nak join ini segmen...
ha!nie la pic dye,


er....pas2 kena nyatakan tarikh aku start berbLog...
alamak...lupe suda~~
boLey tau kew wei?
yg pnting,since laz year la...
tp xsampai setauN lagi pown.....
bulan sepuLuh taun lepas da

foLLower skang?
xbanyak pown....
baru 231 jew...sadis kan2?
huhu!
mane taw masuk segmen nie,banyak pLak an2?
ok2,dah nak chow nie.bye....

p/s: pomot2 bLog.huhu!

12 comments:

kotak bulat said...

thanks join.. tunggu step seterusnya esok ye..pukul 5 petang

Rafidah Farhana said...

Rajin gila orang join segmen-segmen ni. Aku malas bebenorrr -.-''

myhatiku said...

kita satu group,group 3..:)
blog nie dah dipromote kt sini :)

http://myhatiku.blogspot.com/2011/07/promote-blog-ke-macam-nie.html

Nasz said...

salam kenal..dah follow awak..

singgah dari segmen promote blog...saya group 4..

jemput ke blog saya ye?

MOHD NASER.com

FADZ said...

sama-samalah kita promote-mempromote nih..

FADZ said...

Jemput baca n3 terbaru..kamu dipromote..hehe

http://nurasyiqinfadzil.blogspot.com/2011/07/lovely-kumpulan-tiga.html

zarul farhana said...

singgah dri blog kb...saya group 1..

Unknown said...

hee :)saya datang dari group 3 meh2 baca sini,, awak dah dipromote tau

http://faridahnazuahthesinge.blogspot.com/2011/07/promote-mempromote-kumpulan-tiga.html

Anonymous said...

Anda sudah dipromote..jom baca n3.. jom komen n3 saya..sory kalau silap ckp ye:)

najihahfara said...

singgah dari segmen KB :)

ainaa said...

dari blog myhatiku. cikgu yang not available. hehe

jom bw kat kumpulan saye pulak.

http://encikawisy.blogspot.com/2011/07/segmen-promote-blog-part-2.html

Namee Roslan said...

jangan sedih :D akan meningkat juga. saya capai 1000 followers dlm masa 5 minggu. saya boleh awak pun boleh. so what i did is, saya buat mcm awk juga lah..byk kan join segment n sy baca entry org dan komen betul2. :D

Template by:

Free Blog Templates