} simpLe as Me: Segmen Promote Blog [kotak bulat]

Friday, August 12, 2011

Segmen Promote Blog [kotak bulat]

oyeah!misi membuang sarang labah2.haha!
lame siyot x update gaRa2 tenet cam sipot[________]
hehe!ok!ni hari aku nk join satu segmen!segmen bez baik punya ciLok.
xrak la...segmen promote bLog da...
ala...
ri2 aku dah masuk,ttba terbaca entry nie lg,
yg kedua puLak...
s0o0o...
aLang2 ak nk menambahkan koLeksi readers aku,
aku pown join la...
nak join?
meh klick sini==>
KOTAK BULAT
yeah!join2!dapat2 tambah kenaLan..
hehe!
b4 aku terlupa,
aku akan letak banner dye nie ha..haha!


p/s: sori aku letak banner bawah.nk buat kelainan.haha!

8 comments:

Yumida said...

yeah..support mesti support..member bersegmen jgk...

follow awak sini....

Anonymous said...

kumpulan satu segmen KB ..

syuha zulkifli said...

Group 1, blog anda sedang di promote :)

Mish Eyryn said...

haii dear ! ryn singgah cnie. .
kite sme2 group 1 tw and ryn promote awk kt cnie. .
http://nurinassyahira.blogspot.com/2011/08/segmen-promote-bermula-kotak-bulat.html

miss jambu said...

Singgah sini

Dari segmen KB

Salam Ramadhan

Follow juga..senang-senang datang blog genk ya

www.genkcorner.blogspot.com

Anonymous said...

singgah dari segmen kotak bulat.. kita 1 group..follow sini.. :D

Zul fattah said...

Salam...
dari kumpulan 8...

already follow u..

http://zulfattah.blogspot.com/

Unknown said...

eza singgah sini dari group yang sama...salam kenalan yer... :P

http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/08/segmen-promote-blog-kotak-bulat.html

Template by:

Free Blog Templates