} simpLe as Me: AKU MENANG CONTEST!!!!

Thursday, August 18, 2011

AKU MENANG CONTEST!!!!


seBelum pape,aku nk minx maaP kaLau entry ini mengandungi kata2 riak,bega,belagak,sombong, dan yg seangkatan dengannye...
hehe!baca taJuk dah tau kan2 ap aku nk cte.

aku MENANG CONTEST ma!!!
muka cam aku yg xlucky ni tiba2 menang adiah?ni contest pe nie???
haha!
meh tgk sini contest pe aku masuk==>[ ]

haha!dapat kek lapis beb 2 bijik!kau ader??
huhu!nway,,meh tgk cikit lawan2 aku.lawan2 kew?

memandangkan aku dah menang,,,aku nk pomot lah kek LAPIS dye nie,,
meh tgk sini==>KEK LAPIS MURAH
so...sape yg nk beLi or order tok raye nie,,,
bek order cepat2...b4 20hb nie katenye...

b4 pape,meh usha saaT kemeNangan aku nie..
:)

p/s: dah rezeki kan................?


9 comments:

Jasmin Ibrahim said...

wahhhh hepy betoi ni mng contest.......sy xdk....huhu.....btw,tahniah.....mkn nnti,ingt la kt org len sama.....hehehe

cikgu fiQ said...

kaLau ingat....haha!xda nk ingat eh

Anonymous said...

wah
tahniah2 ^^

cikgu fiQ said...

haha!!!worg hebat mmg camnie.muwahahaha

kapten kakak said...

taniah :)

AyiLarimA said...

congratx ya.. namo0 bangga2 sangat.. Mira pun memang contest jugak oke.. hihi "bangga".. xdela, bese2 je.. :)

http://aylliarimasiprincess.blogspot.com

nurpiska said...

tahniah..

kakngah said...

tahniah..
rezeki ramadhan...

cikgu fiQ said...

haha!maceh2~~tp korg wish thniah nie,,mmg xdapat pown kek ini.muwahahah

Template by:

Free Blog Templates