} simpLe as Me: perihaL peRempuan...

Monday, September 19, 2011

perihaL peRempuan...

aish!kL jew ptg2 msti nak hujan..
siB bek la aku xpnh ader CLass ptg skaNg ni.
idak ZZZZZZZZ je La...

orait2,back to our titLe..
perihaL PEREMPUAN?
haha!nie aku nk cte sikit la....
tp xsemua pompuan cam cte aku nie la...

ctenYe camnie,
aku g la kedai WATSONs,
inilah watsons store~~
ala....kedai2 yg juaL macam2 2 la..
juaL ubat iLang jerawat, cuci muka, shampo0, berus gigi, ubat sakit gigi, tisu, kapas, pengorek telinga, cokLet cadbury, lips bulm, pLaster luka, roti canai(kaLau korg jumpa xtaw lah).
nk jadikan cerita, my gf soh lah beLi plaster.
aku pown dengan reLa hati p la beLi.
masuk2 jew kedai 2,Pergh!
seLamat datang10x!
terbek!!
aku rase kaLau ader seratus pekerja dalam 2,semua pakat ckp benda yg same la kan. ofcos la semua pompuan yg keje kat situ.
aku wat bodoh jew.maleh nk layan sgt sebab aku pown rushing gak.
kaLau ader pekerja cam lisa surihani pown aku maLeh nk layan da....
lisa surihani...hehe~~
aku cari punye cari,xjumpa2 da..
aku try la tya pekerja 2.ramah giLer kot.
siap tunjuk lagi kat mane plaster 2...
aish,sukahati la korg..mmg polisi pekerja watsons nie cam2 kot..

pas aku beLi 2, gf aku nak beLi kapas pLak.
aish,aku dah la malas nk masuk baLik.
xpe2,kaLi nie aku g dgn gf aku pLak..
korg taw ap yg jadi?

aku rase macam masuk kedai watsons yang lain pLak.
haha!!selamat datang yg sepuLuh ucap tdi,
rasenye tinggaL satu je.
2 pown sayup2 je bunyinye...haha!
tya harga kapas 2, dye boLeh sembang dgn kawan dye pLak.
hampeh sungguh!
aish,jeLez lah 2 kaLi nie aku masuk bwk awex cun pLak.kuikui!
papehaL,mmg pelek2 sungguh.huhu!

s0o0o...aku nk simpoLkan pown payah.
pandai2 lah korg cari moraL of dis story.

p/s: suka 7e lg dari watsons, 7e aku slurpEE...hehe!

9 comments:

RinsyaRyc said...

ekekeke.. ><

http://bulatmata.blogspot.com/2011/09/referring-site-my-blog.html

Pendamba Mawar said...

hahaha..

Patah hati la bai dia tgok ko masuk ngan awek cun..hehehe

Nur Syazana Mohammed Sani said...

hipokrit betol ,. ta suke orang macam tu ,. ap salah nye layan pelanggan elok elok cikit ,. nie ta ,. kalau bapak awek or pakwe ,. mesti layan macam na ta na jar ><

http://syazanasani.com

Nur Syazana Mohammed Sani said...

hipokrit betol ,. ta suke orang macam tu ,. ap salah nye layan pelanggan elok elok cikit ,. nie ta ,. kalau bapak awek or pakwe ,. mesti layan macam na ta na jar ><

http://syazanasani.com

AnakPakZohar said...

sebab nye ko baru je keluar dari kedai tu kan. so ko patah balik, dierang tak heran dah.. ahhahahaha

cikgu fiQ said...

aku rase tOL gak pndapat yad'z 2..hehe~tapi.........................haha!xtaw la den,huhu!

tieka said...

hahahaa...perasan ko encem letewww... haahaha...kelakar aku baca cite ko..

shafiqabdshukor said...

dahsyat..
diorg nak ngorat ko kot..

Amoychanteks said...

ewww~ hahah!
dia malas nak layan orang masuk banyak kali laa tuhhh :D

Template by:

Free Blog Templates