} simpLe as Me: RAMLI19: mANchester united

Saturday, September 24, 2011

RAMLI19: mANchester united


HAHa!mungKin yg dah ramai tgk video nie..
tp xda la sampai terkena "fenomena ramLi" kan2?
cuma....aku bangga ar tgk ikLAn nie..
even bukan betoL,tp aku stiLL bangga.haha!!

ok2!aku sebenaQnya xnak komen banyak..
cume...aku tertarik pLak nk sebarkan coment2 utk video nie yg kat youtube 2...haha!
mai2 usha antara comment2 menarik!!


1. His Father is A Chelsea supporter. :D That's why he's crying in the end.
(haha!2la pasai...xguna punYe anak!!)
2. I'm from San Marino and I think this advert is so cool! Congrats Malaysian
(pergH!! San MariNo kagum dowh ikLan nie.kuikui!)
3.  KESIMPULANNYE..... x sumer pemain bola itu PANDAI dlm pelajaran...
(logik gak kan komen nie..hehe,,)
4. Bapak dia malu dengan orang surau. Sebab game tgh2 isya'. Hehe..gurau je.
(haha!dah 2 bapak dye x g surau kew?)
5.sian bapak ramli.. anak men m.u tapi bapak dok kat umah buruk tv kecik.. ramli anak durhaka.. the end..
(TANGGANG!!!!)
6. Ramli Burger, best in Malaysia, Singapore and may be Indon.
(ni pomote burger dapat komisen kan2?)
7. Ramliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... name bapak awek aku adalah ramli..
(fenomena nie.nama bapak awex pown jadi bahan...)
8.menitik air mato den nengok iklan nih... alangkah indah eh kalau iyo nyo jadi kenyataan kannnn..
(terharu sungguh dye nie..bagus2~)
9.apsal xpanggil ramli td?adoiyy.!!boleh la ganti izzaq uh!
(part nie aku sokong.hampeh kau izzaQ!!)
10. impian yang tidak akan menjadi kenyataan . haha
(meh aku ulas panjang cikit.sape kate xley??even mesia ranking rendah, tapi ley kot..bg dye men europe league dulu stahun dua, pas2 ley ja men EPL.)

p/s: saya sokong HARIMAU MALAYA!!

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates