} simpLe as Me: happy ayaH day.

Sunday, June 19, 2011

happy ayaH day.


ha!dia ni ader2 je idea terbek dia.
aku baru je lepas usha video dia sebeLum nie,
yg K-1mesia pop 2.
ap ke peLik la mamat yang umurnya sama dengan aku nie.
ok,yg nie speciaL dia buat untuk Hari Bapa.
ha!.xyah cakap banyak,
korg layan duLu......




ha!amacam?
stedy x vdeo dia nie?
haha!
matlutfi mmg ader idea terbek dia.
ok2,
aku saje2 ja share benda nie.
nak cakap dtujukan utk bapak aku,mustahiL.....
bapak aku xrak bLOg ma...
nak wish kat FB?
same2,tetap xda....
sebok cari rezeki kat aku..
idak mane dapat wit minyak nk dtg IB nie..
sape2 yg xtaw IB 2 ape,
IB=institut bahasa ye?
hah?apa 2?
ko search la tenet nak taw.
jgn banyak tya...

ok2,dah2.aku nk ucapkan kepada kawan2 aku yg nk kawen n jadi bapak org 2,
jadilah bapak yg bez macam bapak2 kite?
chaL0o0o0o!

p/s: aku beLum jadi bapak lg~

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates