} simpLe as Me: cintailah aku seadanya

Wednesday, June 22, 2011

cintailah aku seadanya

pergh!macam taJuk noVeL je lagi ni.haha!
CINTAILAH AKU SEADANYA
saje2 je aku nk tuLis nie ha.....
bukan tajuk nOveL da.
ini tajuk lagu.
kaLu korg bukak ini bLog,ader lagu kan?
amacam?bez x lagu 2?
ha! ni lah tajuk lagu 2...

sape yg nyanyi?
aku lah kan sape lg...hehe!
ok2,guwau2.
yang nyanyi namenye adi.
vokalis 6th sense.
2 yg bez2 sikit.haha!

ok,aku xnak cakap banyak.
makin melalut lagi,
nie ha lirik lagu nie.

Deras kau berlari,
Mengejar mimpi yang tak pasti
,
Ada lara
,
Teristimewa dalam jiwa
.

Tak mampu melangkah,
Saat tersedar, yang pasti diri tak nyata,
Tanpa kusedari Terasa diri menyendiri,
Tanpa kata Berbicara dalam jiwa,
Tak mampu melangkah,
Saat tersedar yang pasti diri tak nyata.

Terbang jauh mencari,
Biru langit yang tercipta,
Demi anganmu,
Tetap langkah kakiku,
Deras berlari mengejarmu,
Demi anganku.

Kau kota janjimu dulu,
Biar bersama selamanya,
Kupinta hanya darimu,
Cintailah aku Seadanya




p/s: aku semakin bosan..huhu!

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates