} simpLe as Me: ragam bola mesia,,posT yg agak lambat tp daLam sejaRah kowt,,, layan2 duLu

Friday, October 15, 2010

ragam bola mesia,,posT yg agak lambat tp daLam sejaRah kowt,,, layan2 duLu

nie cte saL boLa sepak mesiA,tiket Kelantan lawan seLangor,,
ala,,,,yg kez gadow2 2 padaHaL seri jew pown,
aish,penyokong2~

hahhahaha!aku dtg nieyH bkan nak sokong sape2, tp semangaT kesuKanan jew lebey,,
saje2 tgk pemain2 tanah air beraksi,,
lgpown dapat tgk mercun, bunga api ngan botoL terbang!
hahahaha!
thanX kat alep pghuLu yg bawak aku nek moto,
even mati enjin kat tgH2 jaLan,ahahahahha!

yg atas nie aku saje2 letak,,,ingat x ader yg meninggal ari 2?
yg atas nie xtaw la pLak statement men2 ka betol2,
tp dah ko aLang2 ltak kat fB,
sendiri tanggung la bro~
leN kaLi datang atas semangat kesukanan La wei,,
kaLu ko bajet2 hero dok keLentong(mniPu) kat fB nie,
alamatNya,kna masuk edisi siasaT nt,
Lu pK la sendiriK bak kate2 naBiL

ok2,nie jew yg aku nak masuKKan kat post yg agak teRlewat nieyH,,
bz2 dgn prtandingan forum ngan pantuN ri2,
ha!ckP saL pertandingan nie,,
kang aku masukkan pic saL pertandingan tuH!
adioS!

p/s : al-fatihah kpd saudari mira(senior) yg teLah kembaLi menemui Penciptanya..
doakaN juga kesejaHteraan gf sy yg kini d hospitaL pantai(peneng)semoga kembaLi pulih,,


2 comments:

cikgu fiQ said...

yg saL daLam sejaraH 2,
act,
nie 1st tyme aku g stadiuM tgk boLa,
hahahahah!

Anonymous said...

p x bgtau org ! :((

Template by:

Free Blog Templates