} simpLe as Me: laYan lagu baru daRi sHeila oN 7 ngan NubhaN

Sunday, November 14, 2010

laYan lagu baru daRi sHeila oN 7 ngan NubhaN

skang nie aku banyak layaN2 lagu jiwang,
besa la.....nak exam kna amik mo0d yg sempoi2 gitu,
heheheheh....
nie ha yg p1,
lagu caMbeS dari faV artis baNd aku nie,,

sheiLa oN 7 : hari bersamanYa

hari telah berganti
tak bisa ku hindari
tibalah saat ini
bertemu dengannya

jantungku berdegup cepat
kaki bergetar hebat
akankah aku ulangi
merusak harinya

reff:
mohon tuhan untuk kali ini saja
beri aku kekuatan
tuk menatap matanya

mohon tuhan untuk kali ini saja
lancarkanlah hariku
hariku bersamanya
hariku bersamanya

kau tahu betapa aku
lemah di hadapannya
kau tahu berapa lama
aku mendambanya

repeat reff

tuhan tolonglah (hari bersamanya)
tuhan tolonglah (hari bersamanya)

hari bersamanya, hari bersamanya
hari bersamanya, hari bersamanya
hari bersamanya, hari bersamanya
hari bersamanya, hari bersamanya

oh tuhan tolonglah (hari bersamanya)
tuhan tolonglah (hari bersamanya)

ader satu lagi lagu yg aku minat skunk,,,
ley tahan gak la lagu dye,,,

nUBhan: aku atau dia

Kau tanamkan
Cinta dalam hatiku
Dah berbunga hidupku
Bersamamu aku setia

Tapi kini
Kau telah tajamkan duri
Menduakan cintaku
Yang telah lama ini

Ku cuba
Untuk bertahan
Tapi perih hati ini

Chorus
Pilih aku atau dia
Tinggalkan ku bila kau ingin bersamanya
Pilih aku atau dia
Tinggalkan ku bila kau ingin bersamanya

Ulang Chorus

Aku relakan engkau kepadanya
Jika kau harus bersama dirinya
Kan ku tetap kan setia padamu
Jika kau mampu tinggalkan dirinya


p/s:awat la saiZ font kat bLog nie prob,,xley nak resize....

aDer......

-.-"

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates